Понедельник, 20.11.2017
Меню сайта
Категории раздела
Главная » Статьи » Статьи

Київреклама. Робота над помилками

Пліва

Олександр Анатолійович 

Експерт Реанімаційного пакету реформ-Київ
 
Коротко підсумую причини і результати вчорашнього прес-сніданку у КП "Київреклама", який розпочався об 11-й а закінчився вже по обіді…
 
Внаслідок того, що багато років всупереч закону це комунальне підприємство виконувало функції так званого робочого органу, а точніше брало безпосередню участь у оформленні дозволів на рекламу в столиці і здійснювало контрольні повноваження та демонтаж рекламних засобів, у більшості киян, зокрема підприємців, представників влади та медіа склався стереотип, що саме Київреклама має вирішувати всі проблемні питання чи то винне у міських рекламних негараздах. 
 
Це хибна думка, адже комунальне підприємство не є органом влади. Просто дуже довго саме воно виконувало непритаманні йому функції і, дуже схоже, що вже й саме повірило, що так має бути. Насправді ж видача дозволів це виключна компетенція Київської міської державної адміністрації, а проекти відповідних розпоряджень готує Департамент містобудування та архітектури, в якому є відділ реклами. І саме він затверджує накази на демонтаж, за якими потім працює КП. 
 
Сильній міській владі варто ламати цей стереотип, який вводить людей в оману, містить значні можливості для зловживань і, насправді, дуже дорого обходиться місту. Адже тільки у поточному році КП залишало собі на статутну діяльність 25% усіх надходжень від зовнішньої реклами, які всупереч вимог законодавства перераховувалось на його рахунок та ще 12,5% від реклами на транспорті.
 
І от, завдяки активній громадськості, свідомим депутатам Київради попереднього скликання (деякі з яких знову стали обранцями киян), цю “помилку” вдасться виправити, адже у презентованому проекті міського кошторису на 2016 рік відповідні норми враховано. Щоправда, обгрунтування запланованої суми надходжень у майже 168 мільйонів гривень поки що знайти ніде не вдалося, бо фінансовий план КП, був затверджений трохи раніше і без врахування відповідних норм законодавства. А тому там значаться дещо інші цифри, які тепер мають скоригуватися.
 
Ще раніше, теж завдяки громадськості, якій сприяла Антикорупційна рада при Київському міському голові і особисто колишній секретар Київради Олексій Резніков, вдалося виправити ще одне порушення законодавства і позбавити працівників КП контрольних повноважень, які можуть бути виключно у представників влади. 
 
Тепер же важливо виправити минулорічну помилку, та з відділу реклами, в якому усім містом опікується аж сім осіб, знову зробити управління, котре має швидко налагодити контроль за розміщенням рекламних засобів, оформлення дозвільних документів і координацію розробки нових регуляторних актів у сфері реклами з обов’язковим урахуванням громадської думки, інтересів бізнесу та міста. Адже лише спільно напрацьовані правила можуть повернути столиці своє європейське обличчя. 
 
А поки виглядало дуже дивно, що обговорення майбутнього Порядку розміщення реклами в місті Києві ініційовано комунальним підприємством, котре підпорядковано департаменту, який є розробником цього документу, але чомусь не бере участі у заході (я питав - кажуть не запрошували). 
 
Та все ж є небезпідставні сподівання і навіть впевненість у тому, що наступні обговорення будуть проходити за участі усіх зацікавлених сторін. І все буде добре.


Источник: http://blogs.ukrinform.gov.ua/
Категория: Статьи | Добавил: MediaPrestigUkraina (25.02.2016)
Просмотров: 99 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа